Vi komma, vi komma nananana

Har nyss avslutat ett husbygge. Riktigt nöjd. Hade sällskap av Carro och Johanna (nåde dej Carro om jag hittar dej i duschen på lördag knaprandes haha) ..
Jag och Mario har vart och inhandlat lite julgrejer idag, vi hade ju inte en enda tomte.. Men det har vi nu. Nya juliga stolsdynor har vi också :D

Annars då? Har vart i skolan idag och haft lite muntligt. Det gick fint. Tänkte försöka göra klart så mycket som möjligt av etiken den här veckan så man bara kan koncentrera sej på psykologin.
För efter jul när vi ska börja med medicinsk grundkurs vill jag inte ha nå rester!
Nästa onsdag ska vi till Sthlm på studieresa. Eller studiebesöket är i ungefär 2 timmar, resterande tiden får vi strosa runt bäst vi vill haha :D..

Längtar till lördag. Ska iväg i veckan och inhandla ingredienser :P .




Mitt nöjda pepparkakshus :D


Kommentarer
Postat av: Sara

Tjusigt. Tror jag gör carro sällskap. =)

Postat av: Carro

Njut medans du kan, på lörda är ditt hus borta..mohaha..

2007-11-27 @ 08:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback