Helg?!

Fredagen infann sej som vanligt igår. Men inte tusan hade jag nån helgkänsla, och har fortfarande inte. Jag är såå uttråkad. Karln jobbar, så det blev att lägga sej tidigt igår.
I brist på annat så har jag vart ner och tränat nu en sväng. Inhandlade lite c-vitamin i form av mandarin efter det.
Sen var det bara att knalla hemåt. För jag MÅSTE ju gå hela helgen då min lilla bil är på lagning, igen..

Tänkte jag skulle hoppa in i duschen. Sen knalla upp till Draga och se om hon möjligtvis kanske har lagat till nån mat hihi :D . Tråkigt att laga mat när man är själv jue.!
Ikväll blir det lugnare än det lugnaste vattnet. En uppslutning med Fr. Andersson kan man ju alltid hoppas på :D.

Jag är lycklig!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

ha en bra dag =)

Postat av: majda

Ha en bra lördag! Läs min blogg om du har det tråkigt. Det kommer att göra din dag /M

2007-11-17 @ 14:18:22
URL: http://emmell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback