She is back!

Efter en tids frånvaro från denna sida och allt ad internet heter så är jag tillbaka :D . Känns braa.
Försökte sitta och läsa alla inlägg som man har missat nu, men hallå, det går ju inte. Då får jag sitta till dödagar. Så jag tänkte jag skulle plita ner några rader här ist :) .

Det har väl iofs inte hänt sådär fruktansvärt mycket under dessa veckor. Har joinat gänget på Ica trivselköp i hytta. Där kommer jag hittas i sommar. Slog te och bytte inrikting på jobb när jag hade chansen. Återstår att se om jag kommer trivas i handelsbranschen, hittills är det bra ;).

Men denna vecka är det mest jobb med dom små liven som är framtiden. DET tar på krafterna kan jag löva.

Jo, jag är ju nybliven stadsbo, är ju därför jag inte har skrivit, vårat bredband ville inte komma när vi flyttade. Men nu är sakerna som det ska. Kan meddela att jag hittills trivs i vårat nya hem. Kan dock få en klaustrofobi känsla ibland, då vi inte har någon balkong. Men det är väl sånt man vänjer sej vid. Och hey vi har ju våran franska haha..
Det är lite tomt på väggarna, precis som det ska vara när man är nyinflyttad. Men det råder det väl bot på så småningom skulle jag tro.

I helgen vankas det lite kalas, här(?!). Karln ska till götebrog så jag blir alldeles allena här. Och vi får be till våra vädergudar att det bli fint väder också. För då kan det hända att man slänger på en köttbit på grillen :D .

Nu ska det lagas mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback