Regn?!

Fy satan vad jag är trött. Tror det var helgen som tock knäcken på mej... Igår flängde jag och Carro runt på stan, sen hyrde vi en film och åkte hem till mej. Käkade lite sen var det filmtajm. Men gud så trötta vi var. Efter filmen satt vi båda två och halvsov nästan.
Gick till sängs runt nio och läste. Men sen är det som att tända en lampa, då blev jag tvärpigg och kunde inte somna. Klockan blev halv tolv tror jag innnan ögonen åkte igen.

Har jobbat några timmar på morgonen från åtta till elva. Med bästa Carro :) . Åkte ner och solade sen, somnade som ett barn i solariet hihi.. Åkte hem och åt lunch, sen somande jag åter framför tv:n. Vaknade för en stund sen. Har duschat och så.. Nu ska jag snart iväg och jobba, börjar tre, slutar sex. Några futtiga timmar där också. Imr blir det heldag :D .

Ska göra mej klar för avgång.

Jag vill ha regn, så jag kan inviga mina stövlar ;) .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback