Vårkänslor

Yes, what a lovely weather vi har! Jag älskar att vakna om morgnarna och se att himlen är blå och solen skiner runt knuten. Fåglarna kvittrar och bygger bon. Känns som att allt blir mer levande när solen tittar fram. Energin kommer tillbaka och det känns ljusare för en stund.

Idag på eftermiddagen styrde jag och mamma bilen mot Örebro. Härligt att strosa runt där och se hur folk börjar röra på sej efter en kall period. Vi är inte sena att byta vinterkängorna mot vårfina skodon och vinterjackorna till något lättare. Blev lite nytt och vårfint, inte mycket men lite :) .
En lättare lunch/fika på det. Sen styrde mamma bilen hemåt och jag gick och träffade Honom utanför Träsmak. Vi beställde soffa och tvbänk, Like a lot! Kommer bli så vackert!

Och nu sitter jag här och funderar över framtiden, vad har den att erbjuda. Finns det någon som vet det? Kan inte denna någon berätta det för mej då? Så att jag vet vad det är jag går och väntar på.

Sugen på en glass..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback