Spara eller slösa?

När jag trodde att det inte kunde bli bättre så dimper det ner ett brev i lådan. Öppnade det i fredags, si där står det att jag ska ha fått in lite(?) pengar på kontot. Ringde telefonbanken och jäklar, det var pengar på kontot. Var tvungen att ringa en gång till för att vara helt säker :D . Sprang runt som en galning hemma o gav ifrån mej glädje tjut som sällan har hörts. Ringde mor för att få en bekräftelse på att det stämde. Och för säkerhets skull ringde jag far också :) . Helt ofattbart. När man behöver det mest.

Kan då meddela att jag kunde betala bilen på en gång. Efter tjo och tjim åkte jag o Carro in till Örbbro. Klippte oss. En blev nöjd, jag blev missnöjd, shiiit!
Hem och vände, hoppade in i nästa bil som tog mej tillbaka till Örebro. Där blev det mat på Efesos och en bio på det. The departed. Låååång film, två och en halv timme!, men den var bra, lite seg på sina ställen. MEn men.

Åkte hem och sov. Gick upp i skaplig tid. Vi hade inget vatten hemma, stopp i vattenledningarna, så tog och packade en påse och gick upp till Tobias och Josse, lånade duschen.
Sen bar det av till Örebro, igen. Denna dag med Thom. Blev lite shopping och ett besök hos en annan frisör. Kan säja så mycket att nu är jag nöjd med håret!

Lördagskvällen bjöd på schlager hos Carro Barro Bus. tja, frågar ni mej så har väl Sverige gjort ett utomordentligt val. Kan väl inte bli bättre än så?! Sköna killar det där hehe..

Och igår blev det frulle på stan. Vad göra sen då tänkte jag. Ja va tusan, kontaktade Carro och hör och häpna, vi tog en sväng in till Örebro för en fika. Ja, och så blev det väl en del shopping också bl.a. en ny vårjacka, beautiful :D.
Hårfärgning på kvällen sen.

Gick upp vid sju i morse. Har kört Thom till Örebro. Pojken skulle med tåget, upp till Kalix igen.
Väl i Linde igen så har jag hunnit gjort över med mer pengar än nödvändigt.... Blev träningsbyxor, skor o lite annat. Knappast nå köpgalen. Pengarna bara bränner i fickan på mej. Varför spara när man kan spendera?!

Kommentarer
Postat av: Carro

ja jag vet inte men jag upplever att du var i Örebro ganska mycket i helgen...har jag fel..nej jag vet inte...mohaha..

2007-03-13 @ 12:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback