Skola?!

Och vart tog solen vägen?! Moln så långt ögat kan nå.... Men det luktar vår ute, det är vår i luften. Fick en försmak på solens värme igår, härligt! Jag tycker mer om våren än om sommaren. Älskar när allt bara exploderar i färger och dofter!

Sitter här o väntar på att min träningskamrat ska ringa. Dags igen. Var ner i tisdags o tränade, satan att det kändes igår. Var ju över en vecka sen, så får väl skylla mej själv.

Åh, kollade på Grey's Anatomy igår, dubbelavsnitt, ååå det är så bra vill bara ha mer mer mer! Yummie! Inte så dåligt snygg dr. :) . Var så jäkla trött så mina ögon slog igen i pauserna.
Är iaf ledig idag, sk stängningsdag på förskolor och skolor. Tackar inte nej till en ledig dag :D . Back to buissness imr.

Skulle ju söka in på skolan idag, MEN så har jag ju inte fått min pinkod ännu, så då gick inte det. Hoppas den kommer snart, sista anmälningsdagen är ju den 16:e april. Och som alla vet så går ju tiden jäkligt snabbt!!

Återkommer


Kommentarer
Postat av: Sara

Dr McDreamy är det snyggaste! =) Ge mig mer av den varan, eller vad säger du ? :D

2007-03-16 @ 09:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback