När mörkret faller

Jaha, tisdag redan. Helgen har passerat, coh vi är med rasande fart på väg mot en ny sådan. Helgen som passerat har vart fylld med trevligheter. I fredags blev det tacos hos Carro. Någon drink slank ner, väldigt lätt. Jaha, vad skulle vi göra av kvällen då?! tänkte vi. Hmm.. tja Storå folkan kanske.. Herregud, dit åkte vi. Vi stog också, efter att vi blivit avsläppta, utanför i ca en timme och letade efter skjuts hem. Inget vidare drag där inte..

Jaja, hem kom vi till slut iaf.

Vakande i lördags och var inte riktigt människa. Planer började smidas inför kvällen. Men kände att jag ville hålla en låg profil hehe.. Men drog på mej klänningen o gick upp till Carro sen iaf. Där lektes det hej vilt och dracks hit o dit. Nyktert för min del. Styrde in mot Linde med Thom o Mario lite senare. Blev ett besök och några drinkar på 24, mycket folk. Kanske inte den roligaste kvällen.. men men...

Och i söndags då.. Var ner o tränade på eftermiddagen. Brände ut en film sen och åkte upp till Tobias o JOsse. Ni kan aldrig gissa vad som stog på bordet där när vi kom... Tacos. Gud hjälpe mej jag är trött på denna rätt nu! Skona mej från det ett par månader ;) .

Kollade på film sen, När mörkret faller. sch säjer jag bara, vilken hemsk film. Kanske för att den är så relaterd till verkligheten. Verkligen en sevärd film, se den!

Igår jobbade jag, sen bar det av ner på stan. En ny tauering :D . Happy me. Den blidde bra, jag är nog så nöjd som det går. Inte kändes det heller. Ha, och alla säjer att det gör så ont att tatuera sej på insidan av överarmen. Men inte på mej iaf. Det ömmar lite nu, men det är ju bara som det ska vara.. Kan knappt vänta till nästa gång, för det här är bara början ;). (lr tredje) . Men man kan inte sluta nu!

Ska inta lite poison nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback