Magsjuk?

Fredag, hemma sjuk. Började plötsligt må illa igår kväll så jag gick o la mej. Vkande runt två och var tvungen att springa upp på toa. Satan vad ont i magen jag hade. Fick sån ångest, det var ju jag som skulle öppna på dagiset. Så jag sa till Mario att gå ner o hämta en telefonkatalog. tankarna bara sprang fram och tillbaka i huvet på mej. "Jag kanske orkar åka ner till dagiset och öppna, sen åka hem när nån kommer". Trodde jag. Ca kl 5 ringde klockan. Sprang upp på toa, så jäkla ont i magen. Letade upp nr till Anne, ringe och väckte henne halv sex ungefär. Kändes inte så roligt men, jag kunde inte göra på nå annat vis.

Så har hävt ur mej lite. La mej sen framför tv:n o kollade klart på Blood Diamond, som jag började kolla på igår. Hemsk film.

Nu skulle jag vilja påstå att jag känner mej relativt pigg, skulle ju inte kunna tro att jag har legat o kramat porslinsguden i morse iaf. :D. Konstigt, uindrar om det var magsjuka lr vad det var?! Har lyckats få i mej lite o äta.

För er som missförstod mitt förra inlägg så kan jag säja, nej vi ska inte gifta sej. Provade bara klänningen för skojs skull. Samma som att prova en balklänning ungefär.

Åh höll ju nästan på att glömma berätta the big news, vi ska flytta. Äntligen har vi hittat en lägenhet :D. Den är vår den 1:a maj. Jippi, ni kan inte tro vad lycklig jag är. Ska bli så roligt :) .

Ska gå ner o elda lite nu,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback