Fredagen

Fredag, den efterlämgtade fredag är här. Men var tog dagen vägen? Började jobba vid halv tio i morse, sen har det vart full fart hela dagen. Jag är helt slut, det tar allt för mycket på krafterna att skrika, passa och hålla på hela dagen. Känner att jag inte orkar med det.
Är så glad att det inte är det jag ska göra hela sommaren.

Nu sitter jag här och avnjuter gårdagens chili con carne. Inte så tokigt. Karln har gett sej iväg till en jobbarkompis i Örebro. Det blir mitt ärefyllda uppdrag att hämta honom sen :) . Så vad göra till dess?!
Funderar på en visit hos mor och far, men orka sätta sej i bilen och åka haha..
Men här kan jag väl inte sitta och häcka antar jag.

Imr bliré partaj, rikigt roligt ska det bli att få känna och klämma haha :D . Men det blir relatibt lugnt för min del. JObba på söndag kvart i elva. helleguud..

Nehe, fräscha till sej lite och ge sej iväg kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback