Lugna gatan..

Nyss hemkommen. Blev en lugn kväll för min del.
Ja, hela helgen faktiskt.
Igår blev det en sväng till Sanna på kvällskvisten. Men blev inte långvarig. Hem och sova, jobba idag.
Efter avslutat arbete idag åkte jag hem, böt om och åkte till Pennybridge med Mario, Tijana och Srdjan. Handlade lite smått och gott.
Hem igen svida om till middagskläder. Tjejmiddag hos Ida. Där vissa tog ett par glas vin lr fler.
Till slut skjutsade jag dom till Nora.
Och nu är jag här. Läggdags. Jobb i morgon. Bara fyra dagar kvar nu. Sen är vi borta i 17 dagar. Hemma igen väntar två veckors jobb...
Och sen då?

Ja, inte vet jag.


Kommentarer
Postat av: Junitjej

070707 var en lycklig dag i mitt liv! Kolla själv:
http://junitjej.blogg.se/1183835958_070707.html

Postat av: Sara A

Jag säger detsamma, vad händer sen då i höst? jag tycker vi är arbetslösa o svänger varenda dag tillsammans :) vi kan spela o sjunga på stan o samla in pengar, hahaha..

2007-07-08 @ 15:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback