Bara massa måsten

Hon städar och tvättar... Suck vad det är tråkigt.. Känns som att det så mycket att hinna med idag, enda lediga dagen innan vi åker.
Och den ska jag såklart börja med att sova bort. Fan vaknade inte förrän elva tror jag.
Så nu ät tvättningen igång alltså. Funderar på att städa av lite också, det ser inte bra ut här, duscha måste jag också göra. Måste hinna till pappas jobb och skriva ut ett par papper också, ska träffa Sara, helst hinna med att laga mat, åka till apoteket osv. Helst allt detta innan halv sex.
Tror jag vet på ett ungefär vad det blir nu. Ska rita lite på den bara, kommer bli såå bra :) .

Sex arbetsdagar framför mej, sen åker vi verkligen. Helt otroligt. Tiden går så skrämmande fort! Vid den här tiden om en vecka så har vi nog lagom landat.

När ska jag hinna packa?!

Måste väl sätta lite fart här nu om det här ska funka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback