Prioriteringar

Ska ta o skriva ett riktigt inlägg här, i min nya blogg.
Nyårsafton har passerat. Likaså jul och allt vad det innebar. Nu är det nya tag som gäller. Kan knappt vänta tills träningen börjar igen, jag längtar! Det är något som jag ser fram emot varje termin. Funderar även starkt på att börja simma också. Lite styrka på det, sen ska väl kroppen vara trimmad ;).

Prioritet 1 detta år för mej är att ta tag i det här med jobb. Jag bara måste ha tag på ett snart. Det måste finnas något även för mej där ute!

Prioritet 2, hitta en lägenhet. Vi är mogna för det nu. Jag vill inget hellre, han vill inget hellre. Vårat egna lilla kärleksnäste!

Prioritet 3, finns det någon sådan?! Jag återkommer nog på den punkten.

Ska göra något av denna dagen nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback