Svänga sina lurviga

Jovisst till Stråssa hittade vi  i lördags. Var hos Patricia o Björn först, käkade och tog några drinkar (för många kanske?!) .
Bestämde oss iaf sen för att ge stråssa en chans. Och det var itne så tokigt, Mycket känt och okänt folk..
Kan nog säja att 60 % inte var från Stråssa, vilket jag tyckte var rätt roligt ! Dansade gjorde jag så att det stog härliga till, det gick väl mer eller mindre bra. Buggade var ju inte igår man gjorde;) .

Så igår var en sån där bakis dag, attans vilken huvudvärk jag hade. Kände mej inte som människa på hela dagen. Urs...
Det var min helg det...

Nu ska jag snart bege mej iväg o träna. Sjjööönt :) . Imr ska jag iväg o bada med ungarna. Alltid lika spännade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback