Book

Jaha så var även denna helgen snart över. Jag ska snart iväg o jobba. Skulle egentligen jobbat delad, men är glad att jag slapp det :) . Så nu blir det bara kvällen, inte dumt inte.
Har inte hänt så där överdrivet mycket i helgen.

Måste ta mej iväg o träna i veckan. Nu har jag ju för tusan det där kortet, det är ju bara att pallra sej iväg. Var och inhandlade nya träningsskor i veckan också, och dom ska inte bara få stå!

I veckan blir det jobb dom flesta dagarna hoppas jag :)  .

Gillar inte Anna Book, haha...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helgerna går alltid fort. Själv jobbade jag heeela. Men pengar får man aldrig nog av. =) Kram!

2007-02-12 @ 17:39:29
Postat av: angelica

Det var från mig. =)

2007-02-12 @ 17:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback