Priest

Blev en tidig morgon idag, gick upp vid sju... Och det händer inte var dag för Karlssons del vill jag lova. Släpade mej iväg till skolan där det var filmtajm: Priest. Någon som har sett den? Stark film måste jag säja.
En efterföljande diskussion på det. Det diskuterades bl.a. aktiv dödshjälp. Något som jag är för, till viss del. Andra var det inte.
Hemma igen vid halv ett, svidade om till mjukisar, sen ner på stan igen. Har vart och fyllt i min tatuering på benet. Frågade om han möjligtvis kunde rita nå så man kan bygga på den. Och det skulle han så gärna göra. Ska dit i slutet av veckan och se vad han har påtat ihop :P .

Nu tänkte jag slänga mej över böckerna en stund. För jag vill ju ha jullov fr.o.m. fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback