En liten tripp

Redan onsdag. Jag hänger inte med i svängarna.
Helgen var ju nyss tycker jag, men snart är det dags för en ny. Föregående helg var iaf det roligaste på länge. Mat, Singstar och grogg. Kan ju inte bli bättre. Med dom bästa till på köpet! Phu.
Vaggvisor och tjo o tjim påvägen till Bistro. Herregud. Hur knäppa kan man bli.

Veckan har rullat på med skola, julbak hos mor igår, och mer skola idag. Kan ju inte klaga att man har långa dagar iaf.

Till helgen är det lite oklart vad det blir för någe. En liten tripp är det tänkte. Men vart det bär av har vi ingen aning om. Kanske en favorit i repris från förra året?!

Nu ska jag fixa lite lunch och slå mej ner framför tv:n till Våra bästa år. Jag är tyvärr fast i det träsket nu, fast det är så larvig serie kan jag inte låta bli att kolla...



Kommentarer
Postat av: Eva

haha ja de är en larvig serie, men de finns många såna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback