What a lovely weather

Alldeles underbart är det ute. Har redan vart ut en sväng och dragit i mej frisk vårluft :) .
Ska snart åka hemåt. Måste till apoteket och inhandla lite allerginässpray. Hoppas att det blir bättre då.
Har missbrukat den vanliga nässprayen, inte vet jag vad som händer då. Men det ska visst inte vara så bra. När jag är vanligt förkyld brukar det hjälpa att jag sprutar två gånger om dagen max, men nu sitter effekten i ca 10 minuter sen är det stopp i näsan igen. Har därför anledning att tro att det är lite pollen som spökar i näsa på mej..

Imr blir det party, hos Carro. Det är visst tänkt en utgång på det. Men jag får se hur jag gör. Är så mycket nu, massa saker att handla, Valborg, mer födelsedag. Pengarna rullar iväg sakta men säkert. Så en får väl se hur det blir. Kommer väl bestämma mej i sista minuten. Men det vore så jäkla kul!

Nu närmar sej flytten med stormsteg. Mario hade ringt vaktmästarn idag. Han sa att dom skulle försöka städa ur idag och imr. För det är färdigtapetserat nu :D . Så då kan vi börja flytta in i helgen. Känns lite overkligt. Ska jag lämna Stråssa för gott?! Haha, snacka om hemmakär. Men det är ju inte längre hem än det är dit (?!) .

Nu ska jag styra hemåt och glassa i solen!


Kommentarer
Postat av: Jörgen

Kollat in TheGuide idag?
Nya intressanta recensioner varje dag, på allt mellan himmel och jord :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback