Tlöööött

Det är jag och Skalman. Jag är så jäkla trött idag. Min mat- och sovklocka har ringt för länge sen. Började vid halv sju i morse. Har vart i kök. Så dagen började med att göra frukost åt ungarna. Dom fick hårdkokta ägg och lite bränd choklad. Men det var säkert gott ;) .

Sen var det till att laga lunch, fiskgratäng och potatis. Sen diska, städa och sen var dagen slut. Måste ju säja att dagarna går jäkligt fort i köket iaf.
Men mina fötter dom, dom ä inte glada. Satan vad det värker i dom (ajajaj). Önskar att någon snäll själ ville ge mej lite fotmassage (blää). Det skulle göra susen för mina fossingar

Dom ringde och frågade om jag var sugen att jobba imr. Sugen och sugen. Man behöver ju pengarna. Så det verkar som min planerade morgonträning inte blir av imr. Får ta det på eftermiddan lr på fredag efter jobbet. Slutar ju tidigt då :D . Kan man ju hoppas iaf...

Fan hatar det här nu, inte veta hur nästa dag, vecka ser ut. Inte kunna planera in något. Och få dåligt samvete om man råkat planera in nå och måste tacka nej till jobb.
Nej ett redigt jobb med fasta tider är vad man skulle ha. Men vad tusan, inte finnns det här omkring iaf! Jaja, skickade iväg en ansökan för en stund sen. Får se om det ger ett posotivt utslag. Hoppas går ju :) .

Ska luta omkull mej en stund nu, så fötterna får återhämta sej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback