Den svaga länken

Jepp var på bio igår kväll: Beck - Den svaga länken. Riktigt bra film faktiskt.

Dagen igår började med att klockan ringde kl 8. Jag var totalt förvirrad och började fundera på vart  jag skulle jiobba idag och vad det var för dag. Tog ett tag att förstå att klockan ringde även fast det var lördag och jag var ledig. Så det var bara att pallra sej upp framåt halv nio. Strax efter nio kom Carro och hämtade mej, vi plockade upp Sanna i hyttan sen bar det av till Örebro.
Shoppade en klänning och lite annat smått. Åt på La'baguette. Mums :) . Vi var faktiskt rätt duktiga och kom hem i skaplig tid, runt fyra(?) tror jag.
Då var det bara att vänta på att Towa skulle komma hem. Hon landade från Gran Canaria på eftermiddan. Så hon kom hem och vi pratade och jag fick en liten(!) present som jag inte riktigt vet hur jag ska tolka haha!
Lagom efter det så kom Patricia och plockade upp mej. In mot Örebro igen. Det blev god mat på Efesos och en bio på det, som redan skrivet är.

For hem och hoppade in i min bil, styrde in mot linde på nattkröken. Hämtade MArio och ett par till utanför Bistro, herregud haha...

Ja och nu är det söndag. Det är tänkte att vi ska åka till Örebro idag (!). Inhandla lite till lägenheten. Men det är någon som ligger inne i sängen och är väääldigt bakfull. Självförvållat :) .  Så int vet ja hur de bli... Får la se.

Jag ska iaf gå ner och inta lite frukost nu. Vad dagen sen har att erbjuda återstår att se. Det är ju första april idag så den kanske kan bli riktigt rolig :D .


Kommentarer
Postat av: Sara-zära-på-bena

nu är det väl dax att uppdatera din blogg, var ju 9 dagar sen sist du skrev.. illa illa.haha

2007-04-09 @ 23:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback