Blöt katt

Yo yo, hemma från jobbet.
Dagen började sådär... Jag gjorde mej i ordning och åkte. Hade Marios bil för han har min till jobbet, ska fixa lite på den. Jag hannväl komma ner till vägen och då började hela bilen att skaka, vad tusan är det här tänkte jag. Ratten var lite sned också. Stannade en bir fram mitt i vägen. Gick ut och tittade, hela däcket hade lossnat från fälgen. Va fan!! Ringde Slavko och han kom, backade in bilen på en gata. Ringde jobbet och sa att jag nog skulle bli lite sen. Tur som var kom Monica och skjutsade ner mej till jobbet. Kom bara fem minuter sent.

Ja, sen var det dags att sluta. Regnet det bara vräker ner. Men det var inte annat att göra än att ta benen och knalla. Vilken tur att jag inte hade nått paraply med mej idag. Kände mej som en dränkt katt halvvägs.
Men nu är jag hemma och har fått på mej torra kläder och skorna och jackan hänger på tork.

Igår var det Mary Kay party hos Carros mor. Riktigt bra produkter det där, you got me. Köpte en foundation. Har bokat in ett party framöver, då tänkte jag att jag kanske skulle shoppa lite mer :) . Produkter som man får handla lite efter hand. Inte så billigt direkt. Men gud så fräsch jag kände mej i ansiktet efter allt tvättande och smörjande.

Imr blir det jobb några futtiga morgontimmar. Men det ger ju pengar det med, oavsett hur kort tid det är. Blir träning efter jobbet. Sen måste det fixas och ordnas grejer till lägenheten.

Hörde förresten en lite fågel viska i mitt öra att en viss fröken Holm har landat i Sverige igen! Det var det värsta :D .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback