Challenge.

Jag fick ju en utmaning av Sara, för ett tag sen. Så nu tänkte jag ta tag i den ;).

Vad gjorde du för tio år sedan?
Då gick jag sista terminen på högstadiet. Åkte a-traktor och tyckte jag var fullärd och vuxen. Ack så jag bedrog mej ;)

Vad gjorde du för ett år sedan?
Väntade på att få gå hem med havandeskapspenning. Packade inför flytt, fikade en massa, planerade och gjorde inköp inför bebisankomst.

Fem snacks du gillar?
Lindt choklad Sea salt
Chibba
Naturgodis
Lösgodis
Det mesta med choklad faktiskt

Fem sånger du kan texten till?
Det är några stycken, dessa kommer jag på på rak arm:

Die Mauer - Ebba Grön
I'm yours - Jason Mraz
Broken strings - James Morrison
Utan dina andetag - Kent
Tusen och en natt - Charlotte Perelli (Nilsson när det begav sej)

Fem saker du skulle göra om du blev mångmiljonär?
Bli skuldfri
Resa (samtidigt anlita någon som botar min flygrädsla)
Ge nära och kära så dom klarar sej ;)
Inte gå till ett jobb man inte trivs med
Köpa drömhuset

Fem dåliga vanor?
Hmm.. Kan inte komma på några för stunden,
mer än envis och långsint - fast det är väl snarare egenskaper än vanor.


Fem saker du gillar att göra?
Mysa
Läsa
Laga mat och baka
Umgås med människor som gör mej glad
Busa med Thilde


Fem saker du inte skulle klä dig i?
Byxkjol
Magtröja

Ja det är vad jag kan komma på på rak arm

Fem favoritleksaker?
Min iphone är det jag leker med,
förutom Thildes alla leksaker dårå ;)

Well, well, well låter den stanna här, då dom flesta redan gjort denna utmaning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback