Komplettering.

(Ja, det skulle visst vara en text till bilden i inlägget under, men den tycks kommit på villovägar under publiceringen.)

Jag lyxar till kesellan och hallonen med mörk choklad, dagen till ära.
På eftermiddan, när Mario åkte till jobbet, fick jag och Thilde följa med Towa och Emil på alla-hjärtans-dag-fika, trevligt!

Sen har jag ägnat med åt att ordna lite gott till älskling, som han kan mumsa på när han kommer hem från jobbet. Det kan jag allt göra en dag som denna. En spark i röva kan vi alla behöva (höhö) nån gång ibland. Och då kommer alla hjärtans dag som ett brev på posten och påminner oss om att bjuda till lite extra ;).
Sen behöver det nödvändigtvis inte betyda presenter, absolut inte (det har ju havererat på den fronten) Ett kort med något fint skrivet i duger länge!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lat, gå ner och köp 1 tröja till M

2012-02-15 @ 19:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback