Baka baka, liten kaka.

Jag tänker kladdkaka. Kladdkaka med färska, skivade, jordgubbar på. Kladdkaka som är härligt seg och en klick grädde till det.

Så, så får det bli. Det är min tur att baka till personalmötet. Mitt sista möte på bra länge. Så då festar vi till det med lite jordgubbar tycker jag ;) . (förhoppningsvis finns det några färska gubbar i affären.. annars får det va)

Morgondagens projekt (förutom packning, tvättning och onsdagsfika).


Något i stil med denna, för den var fantastiskt god!

Kommentarer
Postat av: karolina

Sockerbelastning innebär att dem tittar om man är på gränsen till graviditetsdiabetes. :)

Postat av: Andersson

MUMS!!

Inge bra att ligga och läsa det inlägget såhär på morgonen innan frukost! Blev jättesugen och superhungrig :)

2011-02-09 @ 08:31:37
URL: http://carolajjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback