Operation completed!

Nu tänker jag, så långt det är möjligt, aldrig mer bli sövd. För det är fan skitäckligt att vakna upp ur den där narkosen.
Jag blev sövd ungefär kl 11.30 i tisdags. Operationen var klar strax innan två tror jag. Sen låg jag på uppvaket i över två timmar. Jag var helt väck. Totalt borta.
Trodde inte man kunde vara så trött. Darling kom o hälsade på mej på efermiddagen. Men jag tror inte jag var mycket till sällskap, kommer knappt ihåg att han var där.

Igår åkte jag hemåt. Illamående hela dagen. Usch. O så vet ni att man kan ju komma på hur saker o ting smakat eller luktat. O den där smaken av lustgasen (eller vad falingen det var) kommer då o då- uuuusch.

Men nu är det gjort. O det känns bra!

Nu ska jag bara viiiiila ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback