Galen helg

Helgen i Göteborg var underbar. Så skönt att komma hemifrån om så bara för ett par nätter.
Sara mötte upp oss på stationen när vi kom ner. Åkte hem till henne där hon bjöd på god fisksoppa. Började göra oss i ordning, sitta och prata och dricka och äta gott tilltugg. Senare kom en jobbarkompis till Sara med kompis. Ännu lite senare dök en till kompis upp.
Blev utgång på Avenyn (hihi), närmare bestämt Keybar. Ett litet ställe med litet dansgolv.
Blev ett mycket underhållande besök på McDonalds efter det...
Hem och försöker blåsa upp den där förbaskade luftmadrassen. Det hela slutar med att jag lgger på golvet med madrassen under mej och lite luft på sidorna. Sov som en prinsessa iaf :D .

På lördagen begav vi oss ut på stan som fyra zombies. Blev inte mycket handlat av nån av oss de första två timmarna.Men sen lossnade det lite och ett par jackor, handskar och mössor rikare begav vi oss till Hemköp. Där inhandlades gott till kvällen och även ett par filmer.
Frida bestämde sej för att trotsa segheten och drog sej ner mot stan. Medan vi andra flamsande försökte få på Pretty Woman. Kan dock meddela att två tredjedelar sov gott när en halvtimme hade rullat.
Jag och Sara smög upp på söndagsmorgonen och fixade frukost till de andra två damerna som låg och sov.
Packades och ordnades, sen åkte vi till stationen och låste in våra väskor. Blev en sväng på Nordstan efter det. Väl  på tåget  så var vi nog ganska slut allihop. I Alingsås klev Mario på så då slöt jag upp mej till honom i bistron. Resterande damer kom senare.

Idag drog skolan igågn igen. Och det med en rivstart. Har lite att göra åtta veckor framöver, så om ni undrar vart jag håller hus så kan ni vara ganska säkra på att jag sitter med näsan i böckerna..


Kommentarer
Postat av: Sara

Så himla rolig var den helgen :) kommer leva länge på den..

2007-11-14 @ 18:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback