Automatisk väckarklocka

Jahopp, är visst inte så flitig här.
Fredag idag, jag har jobbat hela veckan, ska jobba ikväll också. Skulle ju kunnat sova lite längre, men si det gick inte. Har en automatisk väckarklocka i mitt huvud. Men det kan vara ganska skönt det också. Att vakna runt en sisådär 9.
Vad ska jag hitta på tills jag börjar då? Det  är ju 4 timmar kvar, hmm.. Ja just Emma ska hämtas på dagis kl 13, härligt. Var längesen jag träffade henne nu, världens goaste!

Skulle ju behöva ner på stan, inhandla lite skönhetsprodukter haha :) . Kanske ska väcka karln som ligger o sover. Han missade visst att gå upp till jobbet i morse.. Inte bra...
Fredagen den 2 februari. Tiden går fort hörrni.. Kan meddela att det är 63 dagar kvar till min födelsedag, haha sånt där nödvändigt vetande :D  .

Nu ska här väckas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback