Tuesday it is.



Tisdag, underbara tisdag. Efter en helg och måndag fyllda av jobb och tidiga mornar så njöt jag av att kunna ligga o dra mej ända till halv nio i morse. Längre kunde jag också ha legat, men hade inte ro i kroppen.
Nu går tvättmaskinen på högvarv och dammråttorna är ett minne blott.

När M kommer hem från jobbet så tar vi nog en tur till Rällså och Löa. En kista ska hämtas hem, väl hemma så ska den slipas och målas. Undrar vilken färg jag ska ta?! ;)

Vad gör man på lediga dagar?


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag chansar på vitt! :) Du är så fin gumman!

Postat av: Johanna

Shit vad snygg du är!

2010-03-23 @ 12:54:56
Postat av: Josefine.B

vilka ögon du har Therese!

2010-03-26 @ 23:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback