Dags att ta farväl.

Jag känner att det är dags nu. Dags att säja hejdå. Du gav mej en fin jul, en jul som jag hade önskat mej. Du har gett mej mycket, men nu känner jag att det räcker. Jag orkar inte mer. Tycker inte att du ska kämpa emot, det är lönlöst, i slutändan kommer du ändå förlora.
Du hade på snudden försvunnit, och när du kom tillbaka i söndags kände jag bara att jag ville skrika, mycket frustrerande. Det är fult att luras på det viset.



Så nu är det alltså dags att du släpper taget, du hemska snö och vinter! vi säjer hejdå här, släpp fram våren i stället! Det skulle göra mej och många andra såååå lyckliga :) .

Kommentarer
Postat av: Sara

BRa skrivet! =)

Du, ett tips, be dem dra lite extra skatt på lönen så ska det råda bot mot att hamna på minus vad det gäller deklarationen. =) Det gör jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback