Jordgubbar o rabarder

Midsommaraftonen är över. Idag är det segt.
Var en riktigt trevlig kväll. Den Irländska julaftonen tog priset haha :D . Fy tusan vad det var roligt.
Hade en massa mat med oss, hemmagjord potatissallad, fläskkarré till grillning, rostbiff, baguetter, tzatziki och en sillburk till pojkarna :) . Riktigt göttigt! God efterrätt fick vi också, tack S.

Men vad gör man idag då? Jag blir galen av att bara sitta här. Måste göra nånting. Ska  jag göra en paj? Har jordgubbar hemma, vore tråkigt om dom bara blir ståendes. Mm, rabarber-jordgubbspaj får det nog bli.
Nån som är sugen?


 

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vill ha! Jag vill göra nå. =)

Postat av: Carro

Pajen var mycke mumsig :)

2008-06-25 @ 19:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback