Tre dagar kvar..

.. för på fredag drar vi :)  . Jag har inte börjat packa än. Ska nog ta tag i det nu innan jag ska iväg o jobba. Känns som jag inte kommer hinna med allt, eftersom man måste tjäna pengar mitt uppe i allt också ;) .

Imr är det tänkt med en lite samling av svängis här.. Kommer ni ihåg? Vi får la se hur det blir. Roligt är det iaf att jag hinner träffa Sara, kom hem igår ist för på fredag :D tjihoo. Har inte träffat henne sen midsommar.
På torsdag kommer mamma, pappa, Towa och Thom in ( hinner även träffa Thom som kom hem igår han också ). Tobias, Josse och Knodden kommer också. Mmm, det är mycket nu..

Göra lite nytta nu innan jag ska arbeta ihjäl mej (kommer nog inte hända)..


Kommentarer
Postat av: Thompa

Jaha, ska vi till dig på torsdag? Har jag inte hört nå om som vanligt...

2008-07-15 @ 20:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback