The days of our lives

Tiden går så fort, för fort. Jag hinner inte med. Är så rädd att man inte ska hinna med att njuta av våren som vankas. Jag älskar våren.
Snart ska vi flytta, ungefär samtidigt som jag sku ut på praktik. Det blir ju himla bra, allt på en gång.
Kämpar mej igenom dom här två veckorna nu. Två prov kvar. Fy tusan vad det ska bli skönt att slippa ha den där pressen på sej sen!

Annars då? Var på inflyttningsfest hos Carro i lördags. En lyckad tillställning :D . Hotellet som följde var väl kanske ingen höjdare. Gick hemåt runt tolv.
Mat intogs med Carro, Johanna och Sara i söndags. En bil som inte fungerade, för att sedan gå igång på första försöket, toookigt.

En sväng till Stråssa ikväll kanske?! Måste ju se på ultrljudsfilmen Tobias och Josse har nu. Ett kön ska tydligen ses haha :P . Jätte bra tycker jag, då kan man handa en massa fint och veta att det blir rätt färger!

Ska ner och slänga i en tvätt till nu, sen åter till böckerna (efter Våra bästa år förstås haha)


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, våra bästa år, så bra. INTE. Men ändå fastnar man. =)

Postat av: Thompa

Jag vet va de e för nån=)

2008-02-19 @ 21:22:17
Postat av: Johanna

inget slår våra bästa år :)

2008-02-20 @ 08:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback