Sunday

Söndagen är kommen. Jag är pigg som en nötlärka :D.
Helgen har vart lugnare än det lugnaste vattnet. I fredags åkte vi upp till Tobias och Josse. Kollade film på bäsen. Kan stolt säja att jag ska bli faster till en liten knodd som är en pojke!
Ögonlocken ville igen så vi åkte hemåt runt halv tolv.
Vaknade tidigt igår. Vi tog en sväng till Rolles. 50% rabatt på alla möbler. Så det blev ett helt nytt vardagsrum för oss :D . Utom soffa då..
Släppte av Mario på stan och åkte upp till Stråssa. Mamma bjöd på mat. En sväng till Rällså blev det senare. Towa får det så fint, så fint ute i sin lilla stuga. En bar ska hon få byggd också. Nöjd.
Skjutsade hem Towa till Stråssa igen. Sen blev vi sittandes och pratade.
Landade här hemma vid strax efter nio.

Idag var jag också uppe tidigt. for iväg på ett styrkepass. Skönt.
Tänkte mej ett aerobicpass om en timme också. Sen blir det tacos ikväll.

Fick förresten ett rejält uppvaknande i fredags morse, tidigare än jag tänkte. "Stråssa skola står i lågor".
Jag och Carro kastade oss iväg upp till Stråssa för att se vad som fanns kvar av vår gamla skola, inte mycket. Usch, det känns så tragiskt. Vad finns det nu kvar där? Ingenting.

Till helgen blir det Storå folkan som det ser ut. Det ska bli skoj :P .

Nu ska här städas lite grann!


Kommentarer
Postat av: SB

Storå folkan är kul. =) Lr hur? =)

Postat av: Sara

Tänkte mig några veckor framåt, kanske vår då också, och så är det en helg som jag kan i alla fall.. och så är det innnan JOhanna åker. =)

2008-02-25 @ 18:10:28
URL: http://saaraaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback