Kräftskiva och jobb

Det är väl i stora drag vad min helg har handlat om.
På fredags eftermiddagen agerade jag frisör till paret Björck/Persson som skulle ut och svänga omkring.
Sen bar det hemåt, lagade lite gott som avnjöts med en Cube.
Bkev sängen tidigt för min del. SOmnade i soffan vid halv tio. Helt slut.
Lördagen bestod av jobb till klockan slog 14. Då bar det av hemåt. Vidare sen till " volvorakan".
Där var vi en stund och tittade runt lite.
Men sen var det dags att inhandla lite gott inför kvällen.

Kl 19 stod vi utanför Monica och Sasas dörr. Där började kvällen lite lugnt med tipspromenad, som vi dock inte kammade hem.
Mat intogs, likaså mer lättflytande förtäring.
Gitarrerna åkte fram och vips så hade kalaset förvandlats till "Allsång på Kompassvägen". MYcket trevligt!
Jag och Tijana beslöt oss för att avika från altanen. Ett besök på Bistro lät lockande.
En mellanlandning på Mejerigatan, där Tequila rose intogs glatt. Både en och två.
Sen vinglade vi vidare till ett ganska så dött Bistro Bellman.
Men roligt hade vi iaf.
Kl 1, började vi så sakta gå hemåt. Men mina ben orkade bara inte. Så efter ett samtal var skjutsen påväg :D Jag bugar och tackar.

Åter på kompassvägen. Där stämningen hade blivit lite onyktrare. Värdinnan slog i mp3 lurarna i öronen och dansade ut i mörkret haha!

En riktigt rolig kväll måste jag säja.

Det var mindre roligt idag. Vaknade med skallebank och en torr strupe.
Har vart på kalas hos storebror. Sen bar det av till jobbet några timmar. Känns som jag nyss kom hem. Snart dags att lägga sej. Hatar dessa arbetstider!





Haha ja herregud :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback