Bryta ihop och komma igen.

Igår var en underbar dag, vaktade Leo och My med Thilde, på familjecentralen ( öppna förskolan ). Det är sångcafé på torsdagar och Thilde älskar det! :) Hennes favorit just nu är Imse vimse spindel. Det kan jag få sjunga fem gånger i rad.
O det är så gulligt när hon följer med i vissa rörelser, "ner faller regnet, spolar spindeln bort" då brukar händerna vara med :).
Jo, och så efter det gick vi till strandpromenaden och matade änderna. Leo var i extas och skrämde bort dom alla haha. Fast dom åt faktiskt upp brödet först.

Idag har jag jobbat på mitt extrajobb. Och då slog det mej att jag faktiskt ska tillbaka till mitt riktiga jobb. På måndag. Introduktion. Jag började nästan gråta. Hur kunde tiden gå så fort? Måste jag börja jobba? Ångest ångest ångest.
Men det är bara att bita ihop och gå till jobbet. Om två veckor är jag säkert inne i jobbtänket.
Eller nja, om två veckor är det påsk och jag jobbar hela helgen. Vet inte om jag nämnt att påsk är min favorithögtid.
Nåväl, vad är väl en bal på slottet.

Trevlig fredag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback