About christmas.

Jag brukar tycka att det är så himla mysigt med advent och allt däromkring. Att få sätta upp stjärnorna och adventsstaken, lucia, ja allt. Tända ljus.

Men i år känner jag baske mej ingenting. Har inte lust att sätta upp en stjärna eller gardin. Jag hoppas att det beror på att vårat sk hem just nu är en enda röra. Grejer högt och lågt. Överallt och ingenstans. Ingen koll på någonting.
jag hoppas att när den här jäkla flytten är över, att jag då känner lite julkänslor.
Och det där med julklappar, jag brukar även där älska att handla klappar. Men inte i år. Känner ingen inspiration.

Jag är bara trött. Så trött.





(bilder från förra julen, då känslan uppenbarligen fanns)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars dig :( tur att mamma kommer på måndag och styr upp det hela :)planering är ju min grej!!

2011-11-25 @ 18:28:33
Postat av: towa

Du ska att känslan infinner sig den 23:e när vi plockat fram bingolotterna ;)

2011-11-26 @ 23:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback