Torsdag it is.

Dagen idag började med att M. gjorde pannkakor till frukost. Då ingen av oss har gjort det förut (nej jag är inget stort fan av pannkakor egentligen, har därför inte gjort det en gång sen vi flyttade ihop), så blev kokboken en hjälp ;) .
Ingen dålig frukost!



Dagen fortsatte med privatsittning, seans. Efter det svängde jag och systeryster in på pappas jobb, för att prova på hans nöjda kaffemaskin ;) Ett par koppar och timmar senare var jag hemma och putsade hemmet skinande rent.
Middag intogs med tjejerna, torsdagslyx!
Återvände sen till Fanthyttan för storseans. Och nja, jag är nog inte såå mottaglig för det där andliga just nu.

Fin dag har det vart! Nu får det ytliga (och stundtals vidriga) BigBrother avsluta min torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback