Tal om påsken.

Jag blev så glad idag när jag såg att liljan (som finns i buketten jag fick av Frida och Ph) har slagit ut, såå vacker!
Riktig vårfärg!

Å snart är det påsk hörrni, enligt mej den bästa högtiden. Inte för att vi brukar fira på något speciellt sätt, utan mest för att våren verkligen brukar vara på gång då! Jag älskar våren, den slår sommaren med hästlängder!

Jag var på Erikshjälpen igår och svepte ett varv. Då hör jag flera (bittra?) tanter säja att påsken är minnsann inget att ha eller pynta till, den är ju sååå kort.
HAHA tänkte jag, den är ju för tusan längre än vad julen är!
Elefantöron som hör allt, det har jag det ;) .




Karolina: 15 april

Teresa: 18 april

Monika: 19 april

Jossan: 21 april

Frida P: 23 april

Tijana: 25 april

Towa: 29 april

Ph: 29-30 april

Frida H: 30 april

Emma K: 4 maj

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag tror ho behagar titta ut den 27april!;-)

2011-03-31 @ 16:02:51
Postat av: Andersson

Jag tror hon tittar ut på min eller Marios födelsedag :D

2011-03-31 @ 19:20:13
Postat av: Monika

oj oj snart är hon "färdig bakad" :)

2011-03-31 @ 20:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback