Sammanfattning 2010.

2010 var året som gick så otroligt fort. Skulle jag inte ha några som helst fotobevis från månaderna som gått, så hade jag nog fortfarande trott att vi är i det kalla januari 2010.

Men så är inte fallet, vi befinner oss just nu i början av januari 2011. Året som kommer förändra våra liv, en förändring som jag längtar så mycket till så jag vet inte hur tiden ska kunna gå fortare?!

En bildkaskad från 2010 kanske vore på sin plats.

Januari bjöd på pulkaåkning, iskall fotografering, födelsedagar och avslutningsvis en helt galen fest i Örebro.









Februari innehöll bl.a en tripp till Rara Sara i Göteborg, operation, härliga dagar i vintersolen och lite mer fest ;).







Mars. Mario blir morbror, tjejerna har tapaskväll, våren knackar på och lilla polon får sej första vårtvätten.







April. April som alltid innebär en massa födelsedagsfiranden (och färre lär dom inte bli ;) ), våren anländer, och man mår allmänt bra!




Maj. Tripp till Göteborg, Vårruset, varma dagar, fotografering, Löafest mm.









Juni. kungligt bröllop, mamma fyller år, mys på loppholmarna långt in på natten.








Juli. En riktigt varm parkfest, Noradagar, minigolf, sen drog jag och M till Bosnien och Kroatien i tre veckor.










Augusti. Vi kommer hem, myskväll med tjejerna, Tobias fyller år, Läckö slott med mamma, vi plussar på stickan ;).




September. Det verkar vara väldigt lugnt i september. Patricia fyller 25, det är Kopparbergsmarken och jag antar att min hjärna fortfarande försöker vänja sej vid att det är ett liv i mej.



Oktober. En tripp till Göteborg och Ullared, första snön faller,





November. En månad med blandade känslor. Mormor försvinner från oss. matheo döps, Ladies Night. Mormor begravs.







December. Mörker. Bakning. Det hände nog inte så mycket i december. Jul, nyår.








Och allt detta känns som det lika gärna kunde vara igår! Jag förstår då inte vart tiden har tagit vägen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken rolig läsning! Och allt detta hann vi väl med förra veckan?

2011-01-05 @ 09:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback