My back is going to love it!

Fick igår, som ett brev på posten, ett glädjebesked! Jag får gå hem på havandeskapspenning från och med 22 februari.
Javisst, självklart vore det absolut bästa om jag kunde jobba fram till dess bäsen behagar titta fram. MEN min rygg skulle inte klara av det.
Jag trodde, när jag fick reda på att jag var gravid, att det kommer garanterat gå att jobba hur länge som helst. Sa till chefen att inte behövde man väl gå hem tidigare.

Tunga lyft, kånkande av tvättkorgar, matväskor och diverse ser till att ryggen värker. Och nej, det är inte som när man hemma kånkar på saker och ting och kan ta en paus när man känner för det.

Så, ja, jag är nöjd!


(gammal bild)

Kommentarer
Postat av: Sara

Va skönt! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback