Babyshopping.

Igår var vi som sagt i Örebro, jag, Mario och Draga. Vi handlade mest till bebis. Bilbarnstol, lite kläder o annat smått o gott.
När vi kom hem tittade jag på listan (som vi knåpade ihop häromdagen), men va tusan inte hade vi fått med mycket från den!
Jaja, roligt är det iaf ;)


Badluva, frottélappar, fårskinn och första nappflaskan (man vet aldrig, amningen kanske inte funkar alls).


2 söta body's


Kanske något att åka hem från BB i?


2 pyjamaser.
När jag packade upp kläderna upptäckte jag att larmet sitter kvar i pyjamaserna! Vad gör man åt det? Går tillbaka och visar upp kvittot och säjer att dom får ta bort det? Vafan, jag ska inte till Örebro framöver vad jag vet.
Hur kunde vi gå ut utan att det pep om oss?

Kommentarer
Postat av: Monika

Det var de sötaste. Hon kommer vara som en riktig liten sessa. Ojoj vad faster ska få lukta och mysa. Nä nu får det snart vara april. Och du Britta se till nu att inte komma i maj. APRIL är det som gäller.

2011-01-30 @ 13:56:13
Postat av: Sara

Så himla sött! =)

Postat av: Sara Selander

Halloj Therese! Får börja med att gratulera till bebisen och vilka söta kläder :)

Tänkte på det där med larmen, det har hänt min mor samma sak. Hon kilade in på nån av affärerna i stan och fick dem borttagna!! Pröva med det! /Sara

2011-01-30 @ 15:32:45
Postat av: Ann-Louise

Kom till oss :)

2011-02-05 @ 09:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback