Thilde gör avtryck.


Förra veckan gjorde vi fotavtryck av små små fötter. Vi tänkte även göra ett handavtryck. Hmm, det gick inget vidare och slutade med att Thilde såg ut som bilden ovan visar ;)


Magen fick sej ett avtryck, så ska den bara lackas. Det tog sin lilla tid att få den klar, men snart är vi i mål.
Gipsmage är förresten något jag tycker alla gravidos ska göra, ett minne för livet. Man glömmer ju faktiskt hur stor den där magen var. Här tror jag att jag var i 35+5 eller nå sånt.
Och jag tror framför allt att det kommer vara jätteroligt för Thilde att ha kvar när hon blir äldre :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja det där vore nå att göra :)

Postat av: Jossan

hahahah vilken liten sötis:)

2011-08-02 @ 09:33:57
Postat av: Bettan

Åhh va fint det blev! :)

2011-08-02 @ 10:03:45
Postat av: Frida

waaa va søt hon ærrrrrr!

2011-08-02 @ 22:20:23
URL: http://styrsel.blogspot.com
Postat av: angelica

Så fint det blev!

2011-08-03 @ 10:01:29
URL: http://angeliqe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback