Om väntan och längtan.

Kommer ni ihåg känslan från när man var liten och väntade på julafton eller sin födelsedag?
Det kändes som att en timme var en dag, och en dag kändes som en vecka. Well, det är precis så jag känner nu.

Jag trodde faktiskt inte jag skulle känna så här, för jag har tyckt att hela graviditeten har gått så himla fort.
Men nu, nu tror jag helt ärligt att den där lilla bebisen aldrig kommer.

För att uttrycka mej annorlunda, så en stor brakskit sen säjer det poff och magen är borta.
-Jaha, det var det som gjort att magen sett så uppblåst ut senaste månaderna haha :D .
Skämtåsido, tiden går fruktansvärt segt!

18 dagar, eller 18 veckor, känns just nu som samma! ;)

Kommentarer
Postat av: Ellinor*

Jag förstår din känsla och kommentarer som "snart så".. "det kommer gå fort, de är bara några dagar kvar.." och så vidare är ingen tröst i ditt läge.. Men jag LOVAR en vacker dag, när du minst anar det då kommer ditt liv förändras till något väldigt positivt<3 .. Du har något otroligt framför dig Therese!

2011-04-05 @ 10:16:34
Postat av: Karolina

Tänk att snart är hon ute. Längtar tills min krabat är ute med. Men som vanligt så går man väl över tiden...

Postat av: Fia

Känner igen dom där tankarna..... Men dom långa timmarna, dagarna och veckorna är värda all väntan i världen med tanke på vad man får efteråt!

2011-04-06 @ 14:56:07
URL: http://annsofieslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback