Läget.

Ojojoj, idag har jag städat o grejat så mina små (!?) stackars kliande fötter värker. Kan nog inte röra mej en meter till idag. Men vad gör väl det, nu skiner hemmet och jaa bebis, det skulle passa ypperligt om du vill komma nu ;) .

En förkylning har bestämt sej för att bosätta sej i min kropp, kan vara så att lilla Leo har smittat sin faster.

Vad tror ni, vad mer kan jag göra för att bäsen ska bestämma sej för att kika fram? Ut o springa? Hoppa hopprep?

Imorgon ska jag till BM och lämna blodprov, pga klåda på händer och fötter. Dom vill utesluta att det är något med levern.

Det var dagens uppdatering från denna gravida kvinna!





Kolla in listan . Går det bra för dej?

Kommentarer
Postat av: Karolina

Jag väntar ju sj på våran bebis ska kika ut. BF är idag men det verkar inte bli nånting... Det du kan göra är tvätta fönster, upp & ner från stolar, springa i trappor & massor med sex. Det är vad jag har hört. Men bebis kommer ju när den är redo. Lycka till iaf & vi kanske ses på BB :)

Postat av: Monika

Ja det gick inte så bra för mig. Tusan också!

2011-04-20 @ 20:54:59
Postat av: Lina

Rensa i någor förrå och är tacos till middag ;9 det fungerade för mig :D:D

2011-04-21 @ 07:23:19
URL: http://linalarsson87.blogg.se/
Postat av: Frida

wiee :) snart bebis!!

2011-04-21 @ 13:26:07
URL: http://styrsel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback