Frusna händer på marken.

I helgen har Kopparbergsmarken ägt rum. Så igår for hela familjen Karlsson norrut för att gå på marken (det har väl inte hänt sen... öh .. aldrig skulle jag tro, så är det när man är fyra syskon). Nu var vi till på köpet plus ett syskonbarn + "svägerska" ;) .
Det var kallt och blåste smådjävlar! Jag fick med mej jaktstrumpor och tunnbröd hem.

Familjens gulltroll Leo hade sin inköpslista klar för sej. Han fick först en ballong av faster, sen stog klubba och godis på tur. Avslutningsvis en tur ner på tivolit. Vilken glädje.. så länge det varade vill säja.



Klubba och stor traktorballong.




Det var visst inte tillåtet att stå upp i bilen... Karusellföraren stannade hela ekipaget och sa till Leo att sätta sej. Jag höll på att skratta på mej. Leo såg allmänt icke road ut resten av färden ;)



Vi avslutade med munk-ätar-tävling i Rällså.

Mer kortfattat sagt: en fin dag ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Munkätartävling börjar bli obligatoriskt efter marken :)

2010-09-27 @ 21:10:31
Postat av: Anonym

I storlek 40-42 dessutom ;) Mkt trevligt!

Postat av: angelica

Vad stor han blitt! :) Låter som en mysig dag. Vi var där en sväng, men så jäkla kallt!



Kramar. Jag saknar dig! <3

2010-09-28 @ 09:24:18
URL: http://angelicasfoton.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback