ShoppingSöndag.

Blev upplockad av mamma och Towa i morse strax före halv tio. När vi kom till Marieberg jublade jag, jätte lite bilar =skönt! Nåja, när vi kom till ingången fick vi förklaringen till det: dom öppnade inte förrän kl 11.
Så då fick det bli en sväng till Ikea först.

Nu är jag helt slut som människa, det tar på krafterna att shoppa. Men jag är mycket nöjd med dagens inköp.
Här kommer ett smakprov på några av dom:



Dessa checkar resulterade i ett par billiga jeans :


behövde endast betala 99:-



"Blus" från Cubus.



Shooooooes :D

Men när jag kom hem med dom insåg jag att det var dags att städa ur skogarderoben, och bära ner sommarskorna till förrådet. Nu är deet bara höstskor i garderoben :D


Sommarhögen.


Nåväl, ilove my new shoes!

Det var lite av helgens inköp.

Kommentarer
Postat av: Towa

Fintfint. Själv fösökte jag gå in mina nya skor i morse. Höll på att bryta bena av mig, men det blir väl bättre med lite mat i sig kanske haha.

Postat av: Sandra

Stilig shoppingrunda! Finfint med checkar med.

Kram

2010-11-01 @ 18:19:37
URL: http://storstadstockholms.blogspot.com/
Postat av: Monika

And I love your new shoes. Jag är ute efter ett par liknande men bruna och med dragkedja på sidorna. Hittade på nätet men lite dyra :( Jag ska ju dock "göra" Götlaborg i helgen så jag hoppas på massa fina fynd.

2010-11-01 @ 22:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback