Hjärtligt gott.

Nu kommer jag ihåg varför det är så roligt att lägga ner tid på matlagning. För att det blir så himla gott. Dom där tio-minuters-rätterna man oftast gör blir faktiskt inte lika goda, det ska bara gå snabbt.
Nej, tar man sej tid att smaka av, förbereda, ge maten lite kärlek (klyschigt), så blir det så fantastiskt gott.
Detta är vad jag tillagade idag,
Pannbiffar med lökringar, gräddsås (använder Milda mat extra 4%), potatis och lingonsylt.
Hade jag inte blivit mätt, så hade nog Mario fått vara utan mat ;) . Mmm.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Säger ju att du ska va med på halv åtta hos mig. :)

Postat av: Sandra

Det ser alldeles jättehärligt ut! Så kreativt.

Kram

2010-03-08 @ 17:50:58
URL: http://storstadstockholms.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback