Chatt med Towa.

Angående kistan vi ska hämta i Rällså. Det kan se ut så här ungefär: (lägg märke till den sista frasen Towa skriver haha)


15:06Towa


okej, när tänkte ni åka?
15:07Therese

vet inte riktigt, men vi ska till rällså också å hämta kistan.

15:08Towa

okej då kan ni ju åka dit först för emil tänkte göra finmat tror jag

vilken bil ska ni ha då fresten? haha

15:08Therese

ååå najs

golfen tror jag

sååå stor är inte kistan ju!

15:09Towa

nej de har du rätt i

vi knöla ju in den i baksätet!

15:12Therese

jaaa, eller så fäller vi ner baksätet o ställer in den i skuffen :D:D

15:13Towa

imponerande!

du är inte dum :D:D

15:14Therese

neru här finns det resurser ibland :P:P

15:14 Towa

ja det må jag säga

sådär långt tänker ju aldrig en annan, jag hade snarare skruvat på kistan hjul o släpat den efter bilen..

15:15Therese

mm kan tänka mej det hahha haha :D:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha men en lösning är ju alltid en lösning!

2010-03-23 @ 15:34:07
Postat av: Anonym

Haha men en lösning är ju alltid en lösning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback