Award.

Har mottagit en award av min fina vän Angelica. Denna award innebär att jag ska plita ner sju intressanta fakta om mej själv. Oj, jag fick lite prestationsångest näör jag läste det. Sju intressanta fakta. Men gud. Nu måste jag ta o rannsaka mej själv.
Tyvärr tänkter jag sällan på mej själv ur den synvinkeln.
Men, hejhå, nu kör vi.


1. Jag har en stor fobi. Det är grodor, paddor, jag börjar gråta om jag ser en hoppa mot mej. För det är precis vad dom gör, dom anfaller. Fort och aggressivt.

2. Min flygrädsla hindrar mej från att uppleva världen, så som jag skulle vilja.

3. Landet USA har alltid fascinerat mej (dock kommer jag antagligen aldrig få uppleva det, pga ovanstående rädsla). När jag var yngre skickade jag efter massor av broschyrer om att bli utbytesstudent. Mjaa.

4. Jag är barnsligt förtjust i Astrid Lindgrens alla sagofigurer. Och tror ibland att jag kom till på tok försent till denna värld.

5. Jag är just nu väldigt tillfreds med livet. Även om jag vissa stunder kan känna att jag är ämnad för någonting större. tänk om jag bara kunde komma på vad.

6. Okej, mina dansfötter börjar röra sej när jag hör en riktig dansbandsdänga.

7. Jag har alltid vart blyg, när jag var yngre kunde jag ha gett tunghäfta ett ansikte. Detta har ändrat sej med åren, men tycker fortfarande att det kan vara otroligt jobbigt att träffa nya människor.


Phu! sådär, döm själva om det var intressant eller inte.


Kommentarer
Postat av: Thompa

vems fötter börjar inte rycka när man hör Black Jack?:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback