Gaaaaah.

Jag kunde ha eldat upp både hemmet och mej. Plockade ihop lite saker som jag skulle åka till insamlingen med. Tänkte att jag ringer mamma och sätter mej på balkongen en stund innan jag ska iväg.
Pratar med henne och hör ett irriterande pipande ljud, det låter långt bort så jag tänkte att det är väl från fabriken.
Går in och hör att det är ju VÅRAN brandvarnare som står och tjuter!

- Aaaah, nemen HERREGUD, vrålar jag.
-Men vad ÄR det som händer, undrar mor.
-Aaah men herregud, fortsätter jag.


Det är värsta Londondimman i köket. Upptäcker vad som orsakat detta. På något sätt har en platta gått på. Å jag har såna där fina skydd på plattorna. Ett av dom är inte så fint längre. Plattan stog på sexan och det typ glödde om det.

My, oh my!
Tack gode Gud för att jag inte åkte till insamlingen på en gång, vill inte ens tänka på hur det hade artat sej då!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Det var nog någon som såg till att du inte åkte på en gång! Puh, vilken tur!

Postat av: Sara

Gu vilken tur!

2010-04-15 @ 05:37:30
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Mamma

Trodde jag skulle få ringa brandkåren innan du fick ur dej vad som hänt :)

2010-04-15 @ 08:08:32
Postat av: Evelina Forsberg - bloggen om allt.

Hejsan!

Vad tycker du om ginatricots nya jacka/kofta? Lämna gärna en kommentar om vad du tycker! :)

2010-04-17 @ 11:15:52
URL: http://evelinaeforsberg.blogg.se/
Postat av: Melvinane

really good site!!

2012-01-13 @ 08:02:14
URL: http://melvinane.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback